Beni Sevmek Zorundasın

- bu sayfa sürekli güncellenecektir -
son güncelleme tarihi: 28 Mart 2016
Beni Sevmek Zorundasın
(roman)


Arka Kapak Yazısı
Ve şimdi yüreğim, tüm organlarım tarafından, toplumun huzurunu bozan bir asi, ahlaki kuralları hiçe sayan bir serseri gibi dışlanıyordu. Bugün ne yapıyorum ben diyemediğim için, yarın ne yaptım ben demek zorunda kalabilirdim. Ama gel gör ki bugün daha çok ilgimi çekiyordu.
Korkut

Kaderin iyi niyetine geldiğimi düşünüyordum, evet. Fakat şimdi kapısında durduğum odada Zeynep var. Bir üst katta ise Miray… Bu hastanenin koridorunda dikilirken şunu çok iyi anladım. Bu kaderin niyeti bozuk…
Ümit

Ben, Miray’ın olduğumu sandığı kişi değildim. Gördüğüm kadarıyla Korkut’ta benim olduğunu sandığım kişi değilmiş. Hayatın bizi umursamadığının bir kanıtı da bu işte; hayatımızdaki hiç kimse olduğunu sandığımız gibi olmuyor…
Tunç

Yaptığım ve bunun sonucunda yaşamak zorunda kaldığım şey tek kelimeyle berbattı. Ama ölmedim. Ölmedim ve nefes alıyorum. Bunun için ne kadar utansam az. İyi yapmaya çalıştığım, telafi etmek için uğraştığım her şeyi elime yüzüme bulaştırıyorum. Tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki hayatta hiçbir şeyin telafisi yoktur. Bir hata yaptıysanız, yapmışsınızdır.
Zeynep

İnsan hatalarının bedelini öder. İnsan hatalarının bedelini muhakkak öder. Bu bir hata mıydı? Emin değilim. Ama bedelini çok ağır ödedim.
Miray


Sipariş Adresleri
İdefix | d&r | kitapyurdu

Sipariş Notu
Eğer D&R şubelerinde bulamazsanız henüz dağıtımı gerçekleşmemiş, ulaşmamış ya da tükenmiş olabilir. Fakat sizin için getirmelerini isteyebilirsiniz. Ayrıca kitap satan bütün internet sitelerinden kitabı sipariş edebilirsiniz.

Spoiler!
vol 1
vol 2

Neler Söylendi?
Deeptone | Sade ve Derin
Eylem | Kitap Eylemi


Beni Sevmek Zorundasın
Nisan 2015

Labels: ,