Bir Kitap: Kış Yolculuğu


Bir süredim bir kitap yazısı yazmıyordum. Aslında bir süredir blogda yazmıyordum. Buna bir geri dönüş çabası diyebiliriz. Bu geri dönüş çabasını yeni bir, bir kitap yazısıyla yapıyorum.

En son bu kitabı okuduğumdan mütevellit: Kış Yolculuğu / Amelie Nothomb...

Bu kitabı Sakarya da Serdivan AVM'de dolaşırken görüp, arka kapak metninde ki:

 "Aşık olduğu kadına bir türlü ulaşamayan bir erkeğin hikayesi bu. Büyük bir coşkunun korkunç bir hayal kırıklığına, ardından yıkıcı bir öfkeye dönüşmesinin hikayesi" cümlelerinden hareketle almıştım.

Çünkü o cümleler benim o sıralarda tamamlamak üzere olduğum romanımla benzerlik gösteriyordu.

Hoş, yazar Amelie Nothomb Aşkta kaybetmek yoktur derken ben, Her aşk kendi hikayesini katlediyor diyordum fakat yine de almıştım.

Sonuç olarak değişik bir kitap okudum. Muhteşem değil ama güzel. Yazarın dili çok iyi. Ama kitabı bitirdiğimde bir şeyler eksik kalmış gibiydi. Bir şeyleri anlamamış, atlamış olabilirim.

Bir de hikayenin üzerine kurulu olduğu uçaktan hala haber yok...

Neticede çerezlik, okunabilecek bir kitap...



Labels: