Kitap Okumaları(1): Göçebe Şehrin Efendisi

Blogu açtığım günden bu güne çeşitli seriler yazdım.
"Bir Kitap", "Biraz Film İzledim", "Sesi Çıkan Metinler", "Can Sıkıntısı Bültenleri", "Başıboş Saçmalıklar", "Depresif Günce" gibi...
Bir kısmını artık sonlandırdım. Mesela Başıboş Saçmalıklar dizisi "Bu Şartlar Altında Ölemem" adlı elektronik kitabımda toplandı ve tamamlandı...
Bir kısmınıysa hala yazmaya devam ediyorum.

Ve şimdi yeni bir seriye daha başladım. Bu biraz daha zor... Ne sıklıkta olur ya da sürekliliği olur mu? Emin değilim. Fakat serinin birinci nüshası hazır.


Yeni serinin adı: "Kitap Okumaları"

Adı üzerinde kitaplardan alıntılarla, kitap okumalarıyla çekeceğim videolar yer alacak bu seride.

Serinin ilk videosu +Hamiyet Akan  'ın Göçebe Şehrin Efendisi' nden üç şiirle geldi.





Labels: ,