Ben Burada Ne Yapıyorum?

Bildiğiniz üzere youtube.com üzerinde videolar hazırlayıp paylaştığım bir kanalım var. Burada gelişigüzel videolar paylaşmıyorum aslında. Hazırlamaya çalıştığım her videonun bir konsepti var. İşte bunları anlattığım bir çeşit tanıtım filmi hazırladım.



Videoda anlattığım gibi 8 farklı konsepte videolar hazırlıyorum. Aslında bu sayı 9 du fakat, '3 Paragraf: Kitap Okumaları' adını verdiğim, incelediğim romanlardan seçtiğim kısımları okuduğum videoları, ayrı bir video serisi olarak yapmamaya ve okumaları kitap inceleme videolarına dahil etmeye karar verdiğim için sayı 8'e düştü...

Son olarak haftada her perşembe ve pazar olmak üzere 2 video yayınlamaya çalışıyorum ve bunların dağılımı da şu şekilde:

Ben Kahvemi İçerken
Bu Filmi İzledin mi?
Kısa Film / Klif VB,
Kitap Tavsiye ve Tanıtım Listeleri
Vlog

Bu 5 konseptten birini Perşembe günleri;

Bir Kitap: Kitap İncelemeleri
Dışavurum Bültenleri
YOL Vlogları

Bu 3 konseptten birini ise Pazar günleri yayınlamaya çalışıyorum.

Hazırladığım konseptlerin açıklamaları şöyle:

Ben Kahvemi İçerken
Adından da anlayacağınız üzere, turuncu kupam eşliğinde karşılıklı sohbet eder gibi hazırlayacağım videolardan oluşacak bir seri. Konu sınırlaması yok. Hakkında konuşmak istediğim her şeyi bu videolarda sizinle konuşacağım…

Bir Kitap: Kitap İncelemeleri
Fazla söze gerek yok. Okuduğum, beğendiğim, tavsiye edebileceğim kitaplar hakkında düşündüklerimi, bu kitapların bana hissettirdiklerini ve yazarları hakkındaki düşüncelerimi yaptığım araştırmalarla harmanlayarak ve mümkün olduğunca spoiler vermemeye çalışarak video haline getirdiğim seri. Kitap öneriniz varsa gönderin gelsin…

Bu Filmi İzledin mi?
Kitaplar için olduğu gibi, beğendiğim, tavsiye edebileceğim filmler için hazırladığım inceleme ve tanıtım videoları… Bu konseptte genel olarak hazırladığım tanıtım videosu üzerine filmle ilgili düşüncelerimi seslendireceğim.

Dışavurum Bültenleri
Benim en çok önemsediğim seri diyebilirim. Youtuba video paylaşmaya başlarken ilk çıkış noktam bu seriydi. Aslında blog için hazırladığım yazı dizilerinin görsel ve işitsel olarak da desteklenerek videolaştırılmış hali diyebilirim... Dışavurum Bültenleri çeşitli konular hakkında ki düşüncelerimi dile getirdiğim, bir anlamda kendi felsefemi yaptığım videolardan oluşan bir seri.

Kitap Tavsiye ve Tanıtım Listeleri
Bu videolar ise bir tema belirleyip o temayla ilgili olarak olarak okuduğum ya da okumak istediğim kitaplar ile hazırladığım listeler… Örneği ilk videoda kitap okumaya başlamak için iyi olduğunu düşündüğüm kitaplardan oluşturduğum bir listeyi, iyi başlangıç kitapları temasıyla paylaşmıştım.

Vlog
Vlog… Çok sık olmasa da vloglara da yer ayırdım. Önceleri çok tercih etmemekle beraber bir zaman sonra böyle bir konsepte de tıpkı Ben Kahvemi İçerken konseptinde olduğu gibi ihtiyaç duydum.

YOL Vlogları
Yol Vloglarının çıkış noktasıyla ilgili ayrıca bir video hazırladım. O video şurayı tıklayarak ulaşabilirsiniz ama kısaca şöyle basedeyim. Gitmek, görmek istediğim yerler var. Bu gezip görme anlarımı videolaştırdığm vloglar hazırlıyorum. Yani güzel oldu. Kısa ve öz.

Kısa Film / Klip VB.
Eline kamera alan her Türk gencinin hayallerinden biri hep bir kısa film çekmek olmuştur. Genelde… Bende bu tür konular üzerine düşünmeyi uğraşmayı sevdiğim için böyle bir yer ayırdım buraya. Elbette diğerlerine nazaran çok sık güncellenecek bir seri değil, ama dursun burada yine de…

Böyle işte...

Labels: ,